EnquĂȘte Klachtafhandeling

Klachtafhandeling

Onlangs heeft u een klacht bij Centrada ingediend. Hopelijk is uw klacht(en) ondertussen naar tevredenheid opgelost/afgehandeld. Graag horen wij van u of dit zo is en hoe tevreden u hierover bent.

Gerelateerde vragen

Ik heb een antwoord ontvangen op mijn klacht. Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Algemeen

Bent u niet tevreden bent met de manier waarop de klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld? Stuurt u ons dan het meldingsformulier welke u bij de schriftelijke afhandeling van uw klacht heeft ontvangen. U kunt deze sturen naar Postbus 120, 8200AC LELYSTAD Of mailen naar wonen@centrada.nl. In de leest u wat u van ons mag verwachten.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

Dat vinden wij vervelend om te horen. Vult u het formulier Formulier melden klacht in. Mailen of een brief sturen mag ook naar: wonen@centrada.nl of Postbus 120, 8200AC LELYSTAD. Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. In de leest u wat u van ons mag verwachten.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over de woonruimteverdeling. Wat kan ik doen?

Algemeen

Bespreek de klacht eerst met ons. Bent u niet tevreden met onze oplossing? Vult u het formulier Formulier melden klacht in. Mailen of een brief sturen mag ook naar: wonen@centrada.nl of Postbus 120, 8200AC LELYSTAD. Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. In de leest u wat u van ons mag verwachten.

Meer over dit onderwerp