foto_3

Centrada en Plegt-Vos ondertekenen driejarig onderhoudscontract

13 juli 2012

Op maandag 9 juli ondertekenden Centrada en Plegt-Vos een driejarig contract voor het uitvoeren van het dagelijks onderhoud aan huurwoningen. 

Voor alle huurwoningen van Centrada gaat Plegt-Vos het klachtenonderhoud, mutatieonderhoud en het vraaggestuurd onderhoud verzorgen. Per jaar krijgt Centrada gemiddeld 6.000 reparatieverzoeken. De reparaties lopen uiteen van het recht hangen van een keukenkastje tot het opnieuw betegelen van een badkamer. De interne servicedienst van Centrada wordt vooral ingezet op kleine reparatieverzoeken met een hoog irritatiegehalte bij de bewoner. Voor het overige onderhoud is nu een overeenkomst gesloten met Plegt-Vos. Met de kennis en expertise van Plegt-Vos op het gebied van vraaggestuurd onderhoud, verwacht Centrada een impuls te geven aan het woonplezier van haar huurders.

Dit is de eerste overeenkomst die Centrada aangaat volgens de nieuwe samenwerkingsvorm, waarbij minder partijen een contract krijgen voor de uitvoering van het dagelijks onderhoud. Reductie van het aantal opdrachtnemers leidt tot een betere dienstverlening naar huurders. Daarnaast kan de bedrijfsvoering efficienter worden ingericht. Huurders kunnen hun reparatieverzoeken bij Centrada blijven melden via de bekende kanalen. De uitvoering wordt vervolgens gedaan door een onderhoudsmedewerker van Centrada of door Plegt Vos.

 

foto: De heer Van Opdam, directeur van bouwbedrijf Plegt Vos en Ronald Gouwerok, manager Vastgoed van Centrada, ondertekenen driejarig contract.

webdesign door ipsis b.v.
LiveZilla Live Chat Software