eerstepaalnieuwbouwWaterwijzer

Centrada Jaarverslag 2012: Continu verbeteren

27 juni 2013

In 2012 koos Centrada ervoor om het ‘gewone werk’ steeds beter te gaan doen. Onder de titel ‘continu verbeteren’ besteedde Centrada in 2012 veel aandacht aan klantgericht en efficiënt werken. Zodat Centrada steeds beter in staat is haar bijdrage aan het wonen in Lelystad te leveren, in de vorm van concrete prestaties.
Welke prestaties Centrada in 2012 leverde, is te lezen in het Centrada Jaarverslag 2012.

Het zijn onzekere tijden voor corporaties. Er komen steeds meer plannen vanuit de regering die grote invloed hebben op het voortbestaan. Centrada houdt deze ontwikkelingen goed in de gaten, maar wil zich er niet te veel door laten afleiden. Huurders en woningzoekenden blijven uiteindelijk een beroep doen op Centrada.
In 2012 koos Centrada ervoor om het ‘gewone werk’ steeds beter te gaan doen. Onder de titel ‘continu verbeteren’ besteedden we veel aandacht aan klantgericht en efficiënt werken. Zodat Centrada steeds beter in staat is haar bijdrage aan het wonen in Lelystad te leveren, in de vorm van concrete prestaties.

Een paar concrete prestaties uit 2012: Centrada behield het kwaliteitslabel op het gebied van de tevredenheid van onze klanten met onze dienstverlening. Hiervoor behaalden we zelfs een hogere waardering dan vorige jaren. Daarnaast scoorden de resultaten van het medewerkertevredenheidsonderzoek ruim boven het gemiddelde en lagen onze bedrijfslasten onder het sectorgemiddelde. Ondanks de crisis startten we de bouw van 164 woningen en realiseerden we diverse renovatie- en onderhoudsprojecten. Denk hierbij aan het project op de locatie Agoradek, waar we binnen een half jaar 45 woningen ingrijpend verbeterden.

Een kort overzicht van de belangrijkste resultaten in 2012 vindt u in het Centrada Jaarbeeld 2012. Het uitgebreide Centrada Jaarverslag met Jaarrekening 2012 vindt u hier.

webdesign door ipsis b.v.
LiveZilla Live Chat Software