chat

Chatten met Centrada: snel en gemakkelijk

3 november 2016

Sinds een paar weken is het voor bezoekers van de website van Centrada mogelijk om te chatten met een medewerker van de Klantenservice. Via de chat komen bij Centrada vragen binnen over uiteenlopende zaken over bijvoorbeeld medehuurderschap of het opzeggen van de huur. In de afgelopen weken is gebleken dat deze uitbreiding van onze dienstverlening zeer gewaardeerd wordt. Regelmatig horen we van klanten dat zij het stellen van een vraag via de chat snel en gemakkelijk vinden.

Wilt u direct een antwoord op uw vraag of bijvoorbeeld advies bij het doen van een reparatieverzoek via onze website? Klik dan op het chat-icoon onderaan de homepage en start een gesprek met onze medewerker Klantenservice. Op werkdagen tussen 08.30 - 17.00 uur kunt u met ons chatten en vragen stellen die te maken hebben met het zoeken of huren van een woning. U kunt daarvoor gebruik maken van het witte chat-icoon onderaan de homepage. Als de knop niet zichtbaar is, dan is de chat gesloten.

webdesign door ipsis b.v.
LiveZilla Live Chat Software