4n

Eerlijk en transparant beleid servicekosten

1 maart 2012

Op 23 februari 2012 ondertekenden Centrada en Huurdervereniging Ons Belang (HVOB) de 'Notitie Servicekosten'. De notitie kwam tot stand na een intensief traject van Centrada, de HVOB en een afvaardiging van de bewonerscommissies om het beleid over de servicekosten te herzien. Alle betrokkenen zijn tevreden over het resultaat: rechtvaardig en transparant beleid.

Samen met Huurdervereniging Ons Belang (HVOB) en een afvaardiging van de bewonerscommissies startte Centrada in 2011 een intensief traject om het beleid over de servicekosten te herzien. Doel van het traject was een transparant en rechtvaardig beleid. In een aantal sessies bespraken partijen de wettelijke kaders, de rechten en plichten van huurders en de werkwijze van Centrada. Vervolgens namen zij de servicekosten per soort door en hebben ze een en ander verder geconcretiseerd.

Afgelopen 23 februari werd het traject naar tevredenheid van alle betrokkenen afgerond. Centrada en de HVOB ondertekenden de Notitie Servicekosten. Om de Bewonerscommissies ook te betrekken bij de bewaking en uitvoering van de notitie hebben zij mede ondertekend.

webdesign door ipsis b.v.
LiveZilla Live Chat Software