Jaarverslag 2011 is uit!

11 juli 2012

De oplevering van 128 nieuwbouw huurwoningen en 20 koopwoningen, de renovatie van ongeveer 350 woningen en 23 aanvragen voor een Beter Buurt Bijdrage: een aantal getallen uit het Jaarverslag 2011 van Centrada. Resultaten waar we trots op zijn. Helemaal in deze tijd waarin de crisis op de woningmarkt, de oplopende wachttijden voor sociale huurwoningen en bezuinigen aan de orde van de dag zijn. Het thema van het jaarverslag is dan ook 'Koersvast'. We blijven immers, ook in deze tijden, trouw aan onze missie: 'gedreven door mensen werkt Centrada aan kwaliteit, keuzevrijheid en betaalbaar wonen in vitale wijken en buurten'.

Als Centrada spelen we in op alle maatschappelijke ontwikkelingen, maar willen we ook de toezeggingen die we hebben gedaan, waarmaken. Daarom startten we in 2011 met het experiment Loting, om woningzoekende die per direct op zoek zijn naar een woning, te kunnen bedienen. Ook gingen we een samenwerkingsovereenkomst aan met WoonEnergie, omdat duurzaamheid en energiebesparing bij Centrada hoog in het vaandel staan. Voor een volledig overzicht van de resultaten die Centrada in 2011 heeft behaald, kunt u het jaarverslag, zowel een beknopte als uitgebreide versie, hier bekijken.

webdesign door ipsis b.v.
LiveZilla Live Chat Software