KWH meet dienstverlening Centrada

21 augustus 2015

Centrada wil haar klanten graag goed en snel van dienst zijn. Daarom laten wij onze dienstverlening doorlopend meten door KWH (Kwaliteitszorg Woondiensten Huursector). Zij onderzoeken de komende tijd hoe huurders onze service waarderen bij reparatieverzoeken, het opleveren van woningen, het opzeggen van de huur en het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden. Heeft u in de periode mei-juli over één van deze onderwerpen contact gehad met Centrada, dan is het mogelijk dat u benaderd wordt.

Al tien jaar is Centrada in het bezit van het KWH-label. Daar zijn we trots op, omdat dit label uitdrukt wat de kwaliteit van onze service is door de ogen van u als klant van Centrada.

Voor het behouden van het kwaliteitslabel worden de prestaties van Centrada doorlopend gemeten. Zo onderzoekt KWH hoe huurders en woningzoekenden verschillende onderdelen waarderen zoals het bezoeken van en bellen met de corporatie, het zoeken van een woning en het afhandelen van klachten.

Vanaf 2015 maakt KWH geen gebruik meer van papieren vragenlijsten. Wordt u als huurder of woningzoekende gevraagd deel te nemen aan een onderzoek naar de dienstverlening van Centrada, dan ontvangt u online een vragenlijst of u wordt via de telefoon bevraagd. Als u wordt gebeld, dan gebeurt dit een samenwerkingspartner van KWH: USP. USP belt uit naam van KWH en in opdracht van Centrada. De beltijden zijn maandag tot en met vrijdag van 17:00 tot 21:15 en zaterdag van 10:00 tot 19:00. Het staat u uiteraard vrij om te weigeren aan het onderzoek deel te nemen.

webdesign door ipsis b.v.
LiveZilla Live Chat Software