foto_9

Testpanel enthousiast over Klantportaal

10 januari 2014

Een aantal huurders en woningzoekenden heeft vanmorgen op het kantoor van Centrada het nieuwe Klantportaal getest. Binnenkort kunnen alle klanten van Centrada (zowel huurders als woningzoekenden) via dit Klantportaal verschillende zaken 24/7 online regelen. Voor woningzoekenden betekent dit bijvoorbeeld dat zij hun verlengingskosten via het Klantportaal met iDEAL kunnen voldoen. Huurders kunnen onder andere hun huursaldo bekijken, reparatieverzoeken doen en de huur opzeggen.

De testers waren positief over het gebruik van het Klantportaal, de verschillende mogelijkheden en de uitstraling. Aan de hand van een vragenlijst hebben zij verschillende opdrachten uitgevoerd en hun bevindingen opgeschreven. De verbeterpunten die uit de testronde naar voren kwamen, pakt Centrada op voordat het Klantportaal gelanceerd wordt. Over het moment van lancering en de verschillende fuctionaliteiten van het Klantportaal komt binnenkort meer informatie.

webdesign door ipsis b.v.
LiveZilla Live Chat Software