Reactietermijnen

Onderwerp

Kanaal

Reactietermijn

Beantwoorden van (algemene) vragen

Mijn Centrada

Per direct en 24 uur per dag kunt u via het klantportaal ‘Mijn Centrada’ vanuit huis diverse zaken regelen. Zo is het mogelijk om een reparatieverzoek in te plannen, uw huursaldo te bekijken, gegevens te wijzigen, uw huur op te zeggen en vindt u antwoord op diverse vragen over uw woning en/of inschrijving als woningzoekende.   

Telefoon

Binnen 30 seconden beantwoorden wij 80 procent van de telefoontjes. Meestal kunnen wij direct antwoord geven op uw vraag, maar het kan voorkomen dat dit niet lukt. In dat geval bellen wij u uiterlijk binnen 2 werkdagen terug. In de regel bellen wij maximaal op twee verschillende tijdstippen terug. Krijgen wij geen contact met u, dan spreken wij uw voicemail in of sturen wij u een e-mail/kaartje met het verzoek om ons weer te bellen.

E-mail, brief, formulier

Binnen 5 werkdagen proberen wij uw vraag af te handelen. Lukt dit niet, dan ontvangt u binnen deze termijn een ontvangstbevestiging waarin wordt aangegeven wie uw vraag afhandelt en binnen welke termijn (in de regel binnen 10 werkdagen).

Kantoor

Op werkdagen tussen 8.30 en 12.30 uur kunt u bij ons terecht zonder afspraak. ‘s Middags tussen 12.30 en 17.00 uur kunt u alleen op afspraak terecht.

Social media

Binnen 2 werkdagen ontvangt u een (inhoudelijke) reactie.

Calamiteiten

Telefoon

Voor calamiteiten zoals een ernstige storing aan gas-, water- of elektriciteit installatie zijn wij zeven dagen per week 24 uur per dag bereikbaar via telefoonnummer (0320) 23 96 00. Na openingstijden wordt u doorgeschakeld met een (externe) medewerker. Ons streven is dat 80 procent van de telefoontjes binnen 60 seconden wordt opgenomen. De medewerker gaat na of er inderdaad sprake is van een calamiteit die direct opgelost dient te worden. Bij dringende technische gebreken proberen wij binnen twee uur een vakman ter plaatste te krijgen om het probleem te verhelpen.

webdesign door ipsis b.v.
LiveZilla Live Chat Software