Aangepaste dienstverlening door het coronavirus

Onderstaande maatregelen gelden tot nader order. We nemen deze maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken. We realiseren ons dat onze dienstverlening hierdoor wellicht tijdelijk niet optimaal is en vragen hiervoor uw begrip.

1. Op afspraak bent u van harte welkom op ons kantoor!
U kunt ons kantoor aan de Wigstraat op afspraak bezoeken. Doe dit alleen als het echt nodig is. U kunt ook veel woonzaken online of telefonisch regelen. Heeft u toch onze hulp nodig, dan kunt u een afspraak maken via de Klantenservice.

Bij uw bezoek hanteren wij de volgende regels:

  • Kom op de afgesproken tijd.
  • Draag een mondkapje.
  • Kom alleen, tenzij het echt niet anders kan. Dan kan er maximaal 1 persoon mee als begeleider.
  • Desinfecteer bij binnenkomst uw handen.
  • Houd 1,5 meter afstand van onze medewerkers en anderen. Ook buiten voor ons kantoor.
  • Schud geen handen.
  • Heeft u ziekteverschijnselen zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (vanaf 38 graden) of koorts? Blijft u dan thuis en maak een nieuwe afspraak
  • Blijf thuis als iemand in uw huis koorts heeft en/of benauwdheidsklachten en maak een nieuwe afspraak.

Wij laten maximaal vier bezoekers tegelijk toe in ons kantoor. Wanneer het te druk wordt, vragen wij u buiten te wachten.

2. De huismeesters houden geen spreekuur in de complexen
U kunt natuurlijk wel met ze bellen! Uw huismeester is bereikbaar via telefoonnummer (0320) 239 600.

3. U kunt ons bellen om een reparatie door te geven

Hierbij volgen we het advies van het RIVM. De vakman of opzichter houdt 1,5 meter afstand. En als u verkouden bent, hoest, keelpijn of koorts heeft, verplaatsen we de afspraak. U kunt reparatieverzoeken telefonisch doorgeven op nummer (0320) 239 600. Zelf een online reparatieverzoek plannen is nog niet mogelijk.

4. Huur opzeggen
Huur opzeggen kan via het formulier op onze website. Voor- en eindopnames vinden plaats op afstand. De voorinspectie vindt plaats via de telefoon. De eindopname voert de mutatieopzichter uit in de woning, zonder de huurder. U levert uw sleutel in bij de opzichter en verlaat daarna de woning.

5. Huurcontract tekenen en opleveren van de woning
De oplevering van uw woning en de ondertekening van het huurcontract vindt plaats op ons kantoor aan de Wigstraat. Voor verdere afspraken hierover nemen wij contact met u op.

6. Woning bezichtigen
Bezichtigingen in woningen waar nog iemand woont, worden gedaan zonder dat de verhuurconsulent aanwezig is. Als het gaat om een bezichtiging in een woning in lege staat, dan zal de verhuurconsulent wel aanwezig zijn. Wij nodigen momenteel alleen de eerste kandidaat die in aanmerking komt uit. U mag de woning met maximaal twee personen bezichtigen.

7. Werkzaamheden in en om de woning
We overleggen dagelijks met verschillende partijen die in en om onze huurwoningen aan het werk zijn. Waar nodig passen we werkzaamheden aan of nemen we contact met u op om aanvullende afspraken te maken.

8. Wij blijven bereikbaar
Onze medewerkers van de klantenservice beantwoorden uw vragen graag via telefoonnummer (0320) 239 600. U kunt ook met een medewerker chatten via de website, Whatsappen (06-51254004), of mailen (wonen@centrada.nl). Misschien zijn de wachttijden langer dan u gewend bent. We doen ons best u zo snel mogelijk te helpen.

Bovengenoemde maatregelen gelden tot nader order. We nemen deze maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We realiseren ons dat hierdoor onze dienstverlening tijdelijk niet optimaal is en vragen hiervoor uw begrip.

Laatste update: woensdag 7 oktober 2020