Centrada neemt maatregelen tegen het Coronavirus

1. Ons kantoor aan de Wigstraat is tot 28 april gesloten voor bezoekers
Ook houden de huismeesters geen spreekuur meer in de complexen. U kunt hen of onze andere medewerkers telefonisch bereiken via nummer 0320-239600. 

2. Alleen spoedafspraken gaan door
Heeft u onlangs een afspraak gemaakt met een van onze medewerkers? Dan bellen we u om de afspraak uit te stellen. Alleen spoedafspraken en spoedreparaties gaan door. Hierbij volgen we het advies van het RIVM. Als u verkouden bent, hoest, keelpijn of koorts heeft, verplaatsen we de afspraak.

3. Online een reparatieverzoek plannen is tijdelijk niet mogelijk
U kunt ons uiteraard wel bellen voor een reparatieverzoek. Onze medewerkers van de klantenservice maken dan een inschatting of het voor u en ons veilig is om een vakman of opzichter langs te sturen. U kunt reparatieverzoeken telefonisch doorgeven op nummer 0320-239600.

4. Huur opzeggen
Huur opzeggen kan via het formulier op onze website. Alle vooropnames worden telefonisch opgenomen. Hierbij loopt de opzichter de woning samen met u door aan de telefoon, we gebruiken foto en mail ter ondersteuning waar nodig. De dagen daarna nemen we met regelmaat contact met u op om de voortgang van de herstel werkzaamheden te bespreken en om eventuele vragen te beantwoorden.

Bij de eindopname levert u de sleutels in bij Centrada waarna de opzichter de eindopname zelfstandig uitvoert en een rapport opmaakt. Deze wordt na verwerking met u besproken en ondertekend.

5. Huurcontract tekenen en opleveren van de woning
De oplevering van uw woning en de ondertekening van het huurcontract vindt plaats in de woning. Voor verdere afspraken hierover nemen wij contact met u op.

6. Woning bezichtigen
Wij zijn de komende tijd niet aanwezig bij bezichtigingen. Na overleg en toestemming van de vertrekkende huurder wisselen we contactgegevens uit, zodat u afspraken met elkaar kunt maken om de woning te bezichtigen en eventuele overname van spullen met elkaar te regelen.

7. Werkzaamheden in en om de woning
We overleggen dagelijks met verschillende partijen die in en om onze huurwoningen aan het werk zijn. Waar nodig passen we werkzaamheden aan of nemen we contact met u op om aanvullende afspraken te maken.

8. Wij blijven bereikbaar
Onze medewerkers van de klantenservice beantwoorden uw vragen graag via telefoonnummer 0320-239600. U kunt ook met een medewerker chatten via de website, Whatsappen (06-51254004), of mailen (wonen@centrada.nl). Misschien zijn de wachttijden langer dan u gewend bent. We doen ons best u zo snel mogelijk te helpen.

Bovengenoemde maatregelen gelden voorlopig tot 28 april. We nemen deze maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We realiseren ons dat hierdoor onze dienstverlening tijdelijk niet optimaal is en vragen hiervoor uw begrip.