Aangepaste dienstverlening door het Coronavirus

Onderstaande maatregelen gelden tot nader orde. We nemen deze maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te beperken. We realiseren ons dat onze dienstverlening hierdoor wellicht tijdelijk niet optimaal is en vragen hiervoor uw begrip.

1. Vanaf maandag 6 juli bent u op afspraak weer van harte welkom!
U kunt ons kantoor aan de Wigstraat vanaf 6 juli op afspraak bezoeken. Doe dit alleen als het echt nodig is. U kunt ook veel woonzaken online of telefonisch regelen. Heeft u toch onze hulp nodig, dan kunt u een afspraak maken via de Klantenservice.

Bij uw bezoek hanteren wij de volgende regels:

  • Kom op de afgesproken tijd.
  • Kom alleen, tenzij het echt niet anders kan. Dan kan er maximaal 1 persoon mee als begeleider.
  • Desinfecteer bij binnenkomst uw handen.
  • Houd 1,5m afstand van onze medewerkers en anderen. Ook buiten voor ons kantoor.
  • Schud geen handen.
  • Heeft u ziekteverschijnselen zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (vanaf 38 graden) of koorts? Blijft u dan thuis en maak een nieuwe afspraak
  • Blijf thuis als iemand in uw huis koorts heeft en/of benauwdheidsklachten en maak een nieuwe afspraak.

Wij laten maximaal vier bezoekers tegelijk toe in ons kantoor. Wanneer het te druk wordt, vragen wij u buiten te wachten.

De huismeesters houden nog geen spreekuur in de complexen.

2. U kunt ons weer bellen om een reparatie door te geven
Hierbij volgen we het advies van het RIVM. De vakman of opzichter houdt 1,5 meter afstand. En als u verkouden bent, hoest, keelpijn of koorts heeft, verplaatsen we de afspraak. U kunt reparatieverzoeken telefonisch doorgeven op nummer 0320-239600. Zelf een online reparatieverzoek plannen is nog niet mogelijk.

3. Huur opzeggen
Huur opzeggen kan via het formulier op onze website. Alle vooropnames worden telefonisch opgenomen. Hierbij loopt de opzichter de woning samen met u door aan de telefoon, we gebruiken foto en mail ter ondersteuning waar nodig. De dagen daarna nemen we met regelmaat contact met u op om de voortgang van de herstel werkzaamheden te bespreken en om eventuele vragen te beantwoorden.

Bij de eindopname levert u de sleutels in bij Centrada waarna de opzichter de eindopname zelfstandig uitvoert en een rapport opmaakt. Deze wordt na verwerking met u besproken en ondertekend.

4. Huurcontract tekenen en opleveren van de woning
De oplevering van uw woning en de ondertekening van het huurcontract vindt plaats in de woning. Voor verdere afspraken hierover nemen wij contact met u op.

5. Woning bezichtigen
Wij zijn de komende tijd niet aanwezig bij bezichtigingen. Na overleg en toestemming van de vertrekkende huurder wisselen we contactgegevens uit, zodat u afspraken met elkaar kunt maken om de woning te bezichtigen en eventuele overname van spullen met elkaar te regelen.

6. Werkzaamheden in en om de woning
We overleggen dagelijks met verschillende partijen die in en om onze huurwoningen aan het werk zijn. Waar nodig passen we werkzaamheden aan of nemen we contact met u op om aanvullende afspraken te maken.

7. Wij blijven bereikbaar
Onze medewerkers van de klantenservice beantwoorden uw vragen graag via telefoonnummer (0320) 239600. U kunt ook met een medewerker chatten via de website, Whatsappen (06-51254004), of mailen (wonen@centrada.nl). Misschien zijn de wachttijden langer dan u gewend bent. We doen ons best u zo snel mogelijk te helpen.

Bovengenoemde maatregelen gelden tot nader orde. We nemen deze maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We realiseren ons dat hierdoor onze dienstverlening tijdelijk niet optimaal is en vragen hiervoor uw begrip.

 Laatste update: donderdag 2 juli 2020