Reparatieverzoek melden
Is er iets in of aan uw woning kapot? In de brochure 'Onderhoud, wie doet wat?' leest u wie verantwoordelijk is voor de reparatie, de afhandeling en informatie over de servicefondsen. Als Centrada hiervoor verantwoordelijk is, of als de werkzaamheden worden vergoed uit een servicefonds waarvan u lid bent, dan leest u hieronder hoe u een reparatieverzoek kunt melden.
Rechtstreeks aan het (onderhouds)bedrijf
Voor een aantal problemen/reparatieverzoeken kunt u als huurder of als lid van een servicefonds ook rechtstreeks telefonisch contact zoeken met het (onderhouds)bedrijf dat de werkzaamheden voor Centrada uitvoert. Hieronder leest u bij welke problemen u waar terecht kunt.
Problemen met de CV-Ketel (zie sticker op ketel voor het juiste bedrijf)
- Breman Service: 0900-8212174 (24 uur per dag bereikbaar € 0,05 pm)
- Van der Sluis: 038-2049933
- Unica Hoevelaken: 033-2478363 (na 16.30 uur: 033-2478300)
- Feenstra Drachten 0900-8455.
Problemen met stadsverwarming
Nuon: 0800-9009 (24 uur per dag gratis bereikbaar) of voor de wijk Warande ENnatuurlijk 085-2734555.
Glasbreuk
GSF Glasgroep: 0320-257157 (alleen voor leden Glasfonds). Op de website vindt u meer informatie.
Verstopte riolering
Jalinen: 0321-313723.
Calamiteit
Voor calamiteiten zoals een ernstige storing aan gas-, water- of elektriciteitinstallatie zijn wij zeven dagen per week 24 uur per dag bereikbaar via telefoonnummer (0320) 239 600. Na openingstijd wordt u doorgeschakeld met een (externe) medewerker. Deze gaat na of er inderdaad sprake is van een calamiteit die direct opgelost dient te worden. Bij dringende technische gebreken is ons streven dat er binnen twee uur een vakman ter plaatse is om het probleem te verhelpen.
Problemen openbare ruimte
Openbare ruimte
Ziet u iets in uw buurt wat kapot is of vies? Of werkt iets niet goed? Problemen in de buitenruimte meldt u snel en gemakkelijk bij de gemeente via de Fixi-app. Deze kunt u gratis downloaden in de App Store (iOS) en Google Play Store (Android).