Reparatieverzoek melden

Is er iets in of aan uw woning kapot? In de brochure 'Onderhoud, wie doet wat?' leest u wie verantwoordelijk is voor de reparatie, de afhandeling en informatie over de servicefondsen. Als Centrada hiervoor verantwoordelijk is, of als de werkzaamheden worden vergoed uit een servicefonds waarvan u lid bent, dan leest u hieronder hoe u een reparatieverzoek kunt melden.

Via de telefoon

Meld uw repartieverzoek via telefoonnummer (0320) 239 600. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. In overleg met u maakt onze medewerker direct een afspraak voor een datum en een tijdsblok waarbinnen de onderhoudsmedewerker bij u thuis komt om de reparatie uit te voeren

Tijdsblokken:

  • 08.30-10.00 uur
  • 10.00-12.30 uur
  • 13.00-15.00 uur
  • 15.00-17.00 uur

Rechtstreeks aan het (onderhouds)bedrijf

Voor een aantal problemen/reparatieverzoeken kunt u als huurder of als lid van een servicefonds ook rechtstreeks telefonisch contact zoeken met het (onderhouds)bedrijf dat de werkzaamheden voor Centrada uitvoert. Hieronder leest u bij welke problemen u waar terecht kunt.

Problemen met de CV-Ketel (zie sticker op ketel voor het juiste bedrijf)

  • Breman Service: 0900-8212174 (24 uur per dag bereikbaar € 0,05 pm)
  • Van der Sluis: 038- 3446555
  • Unica Hoevelaken: 033-2478363 (na 16.30 uur: 033-2478300)
  • Feenstra Drachten 0900-8455.

Problemen met stadsverwarming 
Nuon: 0800-9009 (24 uur per dag gratis bereikbaar) of voor de wijk Warande ENnatuurlijk 085-2734555.

Glasbreuk 
GSF Glasgroep: 0320-257157 (alleen voor leden Glasfonds). Op de website vindt u meer informatie. 

Verstopte riolering 
Jalinen: 0321-313723.

Calamiteit

Voor calamiteiten zoals een ernstige storing aan gas-, water- of elektriciteitinstallatie zijn wij zeven dagen per week 24 uur per dag bereikbaar via telefoonnummer (0320) 239 600. Na openingstijd wordt u doorgeschakeld met een (externe) medewerker. Deze gaat na of er inderdaad sprake is van een calamiteit die direct opgelost dient te worden. Bij dringende technische gebreken is ons streven is dat er binnen twee uur een vakman ter plaatse is om het probleem te verhelpen.

Problemen openbare ruimte

Openbare ruimte

Problemen in de buitenruimte meldt u snel en gemakkelijk bij de gemeente met behulp van de MijnGemeente app.