Compliment of klacht

Als huurder of woningzoekende mag u van ons goede service verwachten. Bent u tevreden of juist niet? Wij horen het graag!

Een klacht indienen

Bent u niet tevreden? Vul ons klachtenformulier in. U kunt uw klacht uiteraard ook persoonlijk doorgeven. Dit doet u via telefoonnummer (0320) 239 600. We kijken dan gelijk of we er samen uit kunnen komen. Onze medewerkers zijn van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur bereikbaar.

Wilt u uw klacht liever schriftelijk indienen, dan kunt u uw klachtenbrief sturen naar Centrada, t.a.v. Klantenservice, Postbus 120, 8200 AC in Lelystad.

Wat doet Centrada met uw klacht?

U ontvangt binnen één werkdag een schriftelijke ontvangstbevestiging van ons. Wij proberen binnen drie werkdagen contact met u op te nemen om uw klacht persoonlijk met u te bespreken. Wij streven ernaar om elke klacht binnen 10 werkdagen af te handelen. In de folder ''Niet tevreden over Centrada?' vindt u meer informatie over de procedure die Centrada volgt bij het afhandelen van klachten.

Klacht melden bij Geschillencommissie

Vindt u dat Centrada uw klacht niet goed heeft opgelost, dan kunt u dit als geschil voorleggen aan de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is onafhankelijk en bestaat uit drie personen. Deze personen hebben geen werkrelatie met Centrada. Bekijk hier het rooster van aftreden van de  Geschillencommissie.

U kunt uw geschil schriftelijk per post of per e-mail indienen:

Per post:
Geschillencommissie Centrada
p/a Postbus 120
8200 AC LELYSTAD

Per e-mail:
geschillencommissie@centrada.nl