Aanmelden onderhoudsabonnement
Hieronder vindt u antwoorden op veel gestelde vragen.
Meest gestelde vragen
Moet ik het bedrag direct voldoen?
Heeft u een automatische incasso voor de huur? Dan hoeft u verder niets te doen. Wij passen het bedrag voor u aan. Heeft u een overboeking via de bank? Dan moet u het bedrag zelf aanpassen bij uw bank.
Welke reparaties vallen onder het onderhoudsabonnement?
De reparaties die onder het Onderhoudsabonnement vallen, vindt u in de brochure 'Onderhoud, wie doet wat?'.
Ben ik verplicht een onderhoudsabonnement af te sluiten?
Nee, u bent niet verplicht een onderhoudsabonnement af te sluiten. U kunt zelf de werkzaamheden uit voeren. Of u kunt de werkzaamheden door bijvoorbeeld de Kluswinkel uit laten voeren. U koopt dan wel zelf de materialen die nodig zijn voor de reparatie.
Is er een minimale tijd dat ik deel moet nemen aan het onderhoudsabonnement?
Ja, u blijft minimaal een jaar lid.
Kan ik nog wel terecht bij de Kluswinkel voor reparatieverzoeken?
Ja, u kunt nog steeds terecht bij de Kluswinkel.
Hoe kan ik het onderhoudsabonnement opzeggen?
U kunt het onderhoudsabonnement schriftelijk opzeggen door een email te sturen naar wonen@centrada.nl of een brief te sturen naar Postbus 120, 8200 AC LELYSTAD. U bent na aanmelding minimaal één jaar lid. Na dit jaar is de opzegtermijn minimaal dertig dagen én per de eerste van de volgende maand.